Všeobecné obchodní podmínky poskytování služeb v oblasti fyzioterapie a masáže
Poskytovatelé:
Bc. David Pospíšil, se sídlem U Cukrovaru 1076 278 01, Kralupy nad Vltavou, IČO: 055 64 646 (dále jen „Bc. Pospíšil“)
Bc. Kristýna Bjalončiková, se sídlem Pochlovická 18/34, 357 51, Kynšperk nad Ohří – Dolní Pochlovice, IČO: 172 06 936 (dále jen „Bc. Bjalončiková“)
Bc. Filip Kopřiva, se sídlem Nebovidská 462/2, 118 00, Praha 1 - Malá Strana, IČO: 090 40 846 (dále jen „Bc. Kopřiva“)
(dále společně jen „Poskytovatelé“ nebo jednotlivě jen „Poskytovatel“)
Kontakt: tel: +420 605 406 446 email: info@neurobalance.cz
Poskytovatelé v souladu s ust. § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) stanovují pro zajištění jimi poskytovaných služeb tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“):
I.
Úvodní ustanovení
-
Poskytovatelé za níže uvedených podmínek poskytují klientům (dále jen „Klient“) služby v oblasti fyzioterapie a masáže (dále jen „Služby“), blíže specifikované na těchto webových stránkách (www.neurobalance.cz). Pro vyloučení pochybností se uvádí, že za Služby dle těchto VOP se nepovažují on-line kurzy.
-
V souvislosti s poskytováním Služeb poskytovatelé v dále uvedeném rozsahu poskytují Klientům, jakož i třetím osobám, které zakoupí některý z produktů na těchto webových stránkách (www.neurobalance.cz) ve prospěch jiného, související administrační a organizační služby, jakož i další komerční služby, spočívající zejm. v:
-
provozu rezervačního systému, který umožňuje zprostředkování a plánování poskytování Služeb prostřednictvím zvoleného Poskytovatele (dále jen „Rezervační systém“);
-
prodeji výhodných programů, na základě kterých je Klient v rozsahu dle zvoleného balíčku oprávněn k opakované rezervaci dané Služby za zvýhodněnou cenu (dále jen „Výhodné programy“);
-
prodeji dárkových poukazů, na základě kterých může Klient, který se dárkovým poukazem prokáže, čerpat Služby v rozsahu dle dárkového poukazu (dále jen „Dárkové poukazy“).
-
-
Místem poskytování Služeb Bc. Pospíšilem a Bc. Bjalončikovou je pobočka na adrese Mojmírovo náměstí 2919/22, 612 00, Brno – Královo Pole.
-
Místem poskytování Služeb Bc. Kopřivou je pobočka na adrese Jindrova 3074/56, Praha 5 (prostory Sky Fitness Club).
-
Prodej předplacených produktů (zejm. Výhodných programů a Dárkových poukazů) prostřednictvím těchto webových stránek (www.neurobalance.cz) je pro jednotlivé Poskytovatele zprostředkován společností Neurobalance Group s.r.o., se sídlem Nebovidská 462/2, Malá Strana, 118 00 Praha 1, IČO: 222 66 411, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn.: C 413518 (dále jen „Společnost“).
-
Tyto VOP se nevztahují na poskytování zdravotních služeb v rozsahu, v jakém je jejich poskytování upraveno platnými právními předpisy, zejm. zákonem č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), ve znění pozdějších předpisů.
-
Zpracování veškerých osobních údajů Klienta se řídí podmínkami ochrany osobních údajů dostupnými na těchto webových stránkách.
II.
Rezervace termínu pro poskytování Služeb a storno podmínky
-
Služby jsou Klientům poskytovány na základě předchozí rezervace na konkrétní čas ke konkrétnímu Poskytovateli (dále jen „Rezervace“). Rezervace je platná po jejím potvrzení ze strany Poskytovatele.
-
Rezervaci termínu poskytování Služeb může Klient učinit prostřednictvím on-line rezervačního formuláře na těchto webových stránkách, telefonicky nebo e-mailem. Rezervace učiněná telefonicky nebo e-mailem bude Poskytovatelem či jím pověřenou osobou vyznačena v Rezervačním systému. Rezervace učiněná prostřednictvím on-line rezervačního formuláře je do Rezervačního systému po jejím potvrzení Poskytovatelem propsána automaticky.
-
V případě učinění Rezervace je Klient povinen uvést alespoň své jméno a příjmení, adresu, datum narození, e-mail a telefonní číslo. Při odmítnutí poskytnutí těchto základních údajů, jakož i v případě uvedení údajů nepravdivých, může být Rezervace Poskytovatelem zrušena.
-
Klient je oprávněn termín Rezervace zrušit či se s Poskytovatelem domluvit na jeho změně. Při zrušení Rezervace či její změně méně než 24 hodin před domluveným začátkem poskytování Služby má Poskytovatel nárok na úhradu 50 % z ceny rezervované Služby.
-
V případě opakovaného rušení Rezervací Klientem si Poskytovatel vyhrazuje právo stornovat budoucí Rezervace termínu Klienta.
-
V případě, že se Klient k poskytnutí Služby v termínu dle Rezervace nedostaví, aniž by Rezervace byla předem zrušena či změněna, má Poskytovatel právo na úhradu ceny rezervované Služby v plné výši.
-
Cena Služeb a dalších plnění a jejich úhrada
-
Služby poskytované Poskytovateli nejsou hrazeny z veřejného zdravotního pojištění.
-
Ceny jednotlivých Služeb jsou stanoveny dle aktuálního platného ceníku umístěného na těchto webových stránkách (www.neurobalance.cz).
-
V případě předplacených produktů (zejm. Výhodné programy a Dárkové poukazy) je cena splatná vždy před zahájením jejich čerpání. S ohledem na čl. I. odst. 5. těchto VOP bude úhrada předplacených produktů (zejm. Výhodné programy a Dárkové poukazy) zakoupených prostřednictvím těchto webových stránek (www.neurobalance.cz) provedena prostřednictvím platební brány na těchto webových stránkách (www.neurobalance.cz). Po obdržení platby bude Klientovi na e-mailovou adresu, kterou má Klient uvedenu v uživatelském účtu, odeslána faktura vystavená Společností. Tím není dotčen závazek Poskytovatele poskytnout Služby v souladu s čl. IV. těchto VOP.
-
Cena jednotlivé Služby je splatná v den čerpání Služby.
-
V případě domluvy Klienta s Poskytovatelem může být cena Služby či jiného produktu v konkrétním případě hrazena na základě faktury se splatností 7 dní od vystavení, jež bude vystavena Poskytovatelem. Fakturu Poskytovatel v den vystavení odešle na e-mailovou adresu, kterou mu Klient sdělí.
-
V případě prodlení Klienta s úhradou ceny jakékoliv Služby či produktu (zejm. Výhodného programu nebo Dárkového poukazu) je Poskytovatel oprávněn odmítnout poskytování jakýchkoliv dalších Služeb Klientovi.
-
V případě zjevné technické chyby při uvedení výše ceny na těchto webových stránkách (www.neurobalance.cz), nemá Poskytovatel skutečnou vůli smlouvu za takovýchto podmínek uzavřít. V případě, kdy se jeví, že byla uzavřena smlouva se zjevně chybnou cenou, zavazuje se Poskytovatel tuto skutečnost Klientovi oznámit bez zbytečného odkladu poté, co chybu zjistí. V tomto případě smlouva uzavřena nebyla z důvodu neexistence vůle na straně Poskytovatele. Nedojde-li mezi Poskytovatelem a Klientem k dohodě o způsobu řešení neplatnosti smlouvy, vrátí Poskytovatel Klientovi zaplacenou cenu.
-
Výhodné programy, Dárkové poukazy a další předplacené produkty
-
Ustanovení tohoto článku VOP se obdobně vztahují na veškeré předplacené produkty, které lze zakoupit přímo u Poskytovatele nebo prostřednictvím těchto webových stránek (www.neurobalance.cz), a to včetně nových budoucích předplacených produktů, které nejsou ke dni účinnosti těchto VOP nabízeny.
-
Klient si může buďto přímo u Poskytovatele nebo prostřednictvím těchto webových stránek (www.neurobalance.cz) zakoupit Výhodný program. Výhodný program je možné zakoupit (např. jako dárek) i ve prospěch třetí osoby, přičemž v takovém případě se Klientem stává osoba, která bude Služby dle Výhodného programu čerpat.
-
Přímo u Poskytovatele nebo prostřednictvím těchto webových stránek (www.neurobalance.cz) je možné zakoupit i Dárkový poukaz. Osoba, která se Dárkovým poukazem Poskytovateli prokáže, se stává Klientem a je oprávněna čerpat Služby v rozsahu dle Dárkového poukazu.
-
Cena a obsah Výhodných programů a Dárkových poukazů jsou stanoveny dle aktuálního platného ceníku umístěného na těchto webových stránkách (www.neurobalance.cz).
-
Výhodný program opravňuje Klienta k opakovanému čerpání Služeb v rozsahu dle zakoupeného Výhodného programu.
-
Dárkový poukaz opravňuje Klienta k čerpání Služeb v rozsahu dle Dárkového poukazu. V případě, že Klient požaduje poskytnutí Služby, jejíž cena je nižší než hodnota Dárkového poukazu, je Klient oprávněn zbytkovou hodnotu Dárkového poukazu po dobu jeho platnosti uplatnit při budoucím čerpání Služeb. V případě, že je Klient požaduje Službu, jejíž cena je vyšší než (zbytková) hodnota Dárkového poukazu, je Klient povinen uhradit rozdíl mezi cenou Služby a (zbytkovou) hodnotou Dárkového poukazu v souladu s čl. III. odst. 4. těchto VOP.
-
Po započetí čerpání Služeb dle daného Výhodného programu nebo Dárkového poukazu je daný Výhodný program nebo Dárkový poukaz nepřenositelný, tj. Služby na jeho základě již nemůže čerpat osoba odlišná od Klienta, který s čerpáním služeb dle daného Výhodného programu nebo Dárkového poukazu započal.
-
Služby v počtu dle zakoupeného Výhodného programu, jakož i v rozsahu dle Dárkového poukazu, je možné čerpat po dobu 12 měsíců od data zakoupení konkrétního Výhodného programu nebo Dárkového poukazu. Po uplynutí doby platnosti Výhodného programu nebo Dárkového poukazu veškeré nevyčerpané Služby propadají a není možné vyplacení jejich hodnoty v hotovosti. Rezervace termínů Klientovi je v případě velkého množství nevyčerpaného počtu Služeb na konci období platnosti Výhodného programu nevynutitelná.
-
Klient, který je spotřebitelem, má v případě zakoupení předplacených produktů (zejm. Výhodné programy a Dárkové poukazy) prostřednictvím těchto webových stránek (www.neurobalance.cz) v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od jejího uzavření, ke kterému dojde okamžikem úhrady ceny daného produktu dle čl. III. těchto VOP. Odstoupení od smlouvy musí být Poskytovateli Klientem odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupit od smlouvy je Klient oprávněn pouze v případě, že nedošlo k započetí čerpání Služeb na základě zakoupeného předplaceného produktu.
-
Pro odstoupení od smlouvy dle předchozího odstavce může Klient, který je spotřebitelem, využit vzorový formulář, který je dostupný na těchto webových stránkách (www.neurobalance.cz). Odstoupení od smlouvy Klient zašle na adresu sídla Společnosti nebo Poskytovatele, který mu měl poskytovat Službu, případně na e-mailovou adresu info@neurobalance.cz.
-
V případě odstoupení od smlouvy dle odst. 9. tohoto článku VOP vrátí Poskytovatel peněžní prostředky, které od Klienta přijal, do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým jsme je od Klienta obdržel, resp. na stejný bankovní účet, ze kterého byly poukázány. Povinnost Poskytovatele bude splněna, i pokud doje k vrácení přijatých prostředků Společností.
-
Uživatelský účet
-
Po zahájení registrace na webových stránkách (www.neurobalance.cz) a vyplnění požadovaných osobních údajů bude Klientovi vytvořen uživatelský účet. Klientovi je umožněno provedení registrace i přes Klientův již existující Google nebo Facebook účet – v takovém případ Klient souhlasí s poskytnutím jeho údajů Poskytovateli takto zvolenou sítí.
-
Z uživatelského účtu může Klient provést objednávku Služeb, uživatelský účet však není nutný pro vytvoření Rezervace, kterou lze provést i bez registrace.
-
Při registraci je Klient povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje a při jakékoliv jejich změně je musí aktualizovat.
-
Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
-
Práva z vadného plnění
-
Práva Klienta z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejm. § 1914 až 1925 občanského zákoníku).
-
Za vadné plnění se ve vztahu k Rezervaci a Rezervačnímu systému považuje především pochybení v organizaci termínu Rezervace, kdy v daném termínu není Klientovi zabezpečeno poskytnutí Služby, nebo je Služba poskytnuta s časovým zpožděním delším než 2 hodiny v důsledku organizačního pochybení ze strany Poskytovatele.
-
Za vadné plnění se ve vztahu k předplaceným produktům (zejm. Výhodné programy a Dárkové poukazy) považuje především neumožnění čerpání Služeb dle zakoupeného předplaceného produktu, jež není způsobeno z důvodů na straně Klienta (např. nemožností se dostavit v Poskytovatelem nabízených termínech).
-
Má-li Klient za to, že mu v souvislosti s poskytováním Služeb, v souvislosti s Rezervací a Rezervačním systémem, či v souvislosti s předplaceným produktem (zejm. Výhodné programy a Dárkové poukazy), bylo plněno vadně, je povinen bezodkladně, nejpozději do 3 pracovních dnů od zjištění vady, uplatnit právo z vadného plnění písemně v sídle, který měl poskytnout či poskytl Službu, případně na e-mailové adrese info@neurobalance.cz. Práva z vadného plnění Klientovi nenáleží, je-li vada způsobena pochybením na straně Klienta. K pozdějším reklamacím vadného plnění nebude přihlíženo. Poskytovatel zajistí odstranění vady v přiměřené době po jejím vytknutí nebo, pokud není rozumně možné vadu odstranit (např. nabídnutím náhradního termínu provedení Služby), nabídne slevu z ceny odpovídající rozsahu vady.
-
Klient může namísto práv uvedených v odst. 4. požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy v případě, že:
-
Poskytovatel vadu neodstranil, ani nenabídl slevu z ceny, není-li odstranění vady rozumně možné, nebo je z prohlášení Poskytovatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v souladu s těmito VOP;
-
se vada projeví opakovaně či i po jejím odstranění; to neplatí, je-li Klient podnikatelem; nebo
-
je vada podstatným porušením smlouvy.
-
-
Ochrana spotřebitele
-
V případě, že dojde mezi Poskytovatelem a Klientem jako spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
-
Postup dle odst. 1. tohoto článku nelze využít v případě spotřebitelských sporů ze smluv uzavřených v oblasti zdravotních služeb poskytovaných pacientům zdravotnickými pracovníky za účelem poskytování zdravotní péče, včetně předepisování, vydávání a poskytování léčivých přípravků a zdravotnických prostředků.
VIII.
Změny VOP a závěrečná ustanovení
-
Poskytovatel si vyhrazuje právo na jednostrannou změnu těchto VOP. Na Klienta a danou konkrétní smlouvu se vztahují VOP platné a účinné v době, kdy byla Klientem uzavřena předmětná smlouva. Od těchto VOP se Klient a Poskytovatel mohou odchýlit pouze v písemné formě.
-
Poskytovatel si dále vyhrazuje právo požadovat změnu těchto VOP i ve vztahu k již uzavřené smlouvě, o čemž Poskytovatel Klienta informuje alespoň e-mailem na e-mailovou adresu v uživatelském profilu Klienta. V případě, že Poskytovatel dle dané smlouvy již neposkytl veškerá hlavní plnění, může Klient změnu VOP odmítnout a vypovědět existující smlouvu do tří měsíců od účinnosti změn, bez udání důvodu. Výpověď je účinná k poslednímu dni kalendářního měsíce, ve kterém bude doručena Poskytovateli. Je-li doručena méně než deset dní před koncem měsíce, je účinná k poslednímu dni kalendářního měsíce následujícího po doručení.
-
Na práva a povinnosti těmito VOP neupravená se použijí příslušná ustanovení občanského zákoníku a, pokud je Klient spotřebitelem, ustanovení zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
-
Je-li Klient podnikatelem, budou veškeré spory vzniklé ze smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně sporů ohledně její platnosti, výkladu, realizace či ukončení řešeny u místně příslušných soudů Poskytovatele.
-
Toto znění VOP nabývá platnosti a účinnosti dnem 14.2.2025.