top of page

Všeobecné obchodní podmínky poskytování on-line kurzů

Poskytovatel:

Neurobalance Group s.r.o., se sídlem Nebovidská 462/2, Malá Strana, 118 00 Praha 1, IČO: 222 66 411, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn.: C 413518

tel: +420 605 406 446 email: info@neurobalance.cz

(dále jen „Poskytovatel“)

 

Poskytovatel v souladu s ust. § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) stanovuje pro zajištění jimi poskytovaných služeb tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“):

I.

Úvodní ustanovení

  1. Poskytovatel za níže uvedených podmínek poskytuje klientům (dále jen „Klient“) službu on-line programů a kurzů (dále jen „Kurzy“), jejichž aktuální nabídka je specifikována na těchto webových stránkách (www.neurobalance.cz).

  2. Tyto VOP se nevztahují na poskytování služeb v oblasti fyzioterapie a masáže, jakož ani na poskytování zdravotních služeb v rozsahu, v jakém je jejich poskytování upraveno platnými právními předpisy, zejm. zákonem č.  372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), ve znění pozdějších předpisů.

  3. Zpracování veškerých osobních údajů Klienta se řídí podmínkami ochrany osobních údajů dostupnými na těchto webových stránkách.

 

Uživatelský účet

  1. Po zahájení registrace na webových stránkách (www.neurobalance.cz) a vyplnění požadovaných osobních údajů bude Klientovi vytvořen uživatelský účet. Klientovi je umožněno provedení registrace i přes Klientův již existující Google nebo Facebook účet – v takovém případě Klient souhlasí s poskytnutím jeho údajů Poskytovateli takto zvolenou sítí.

  2. Založení uživatelského účtu je nutnou podmínkou pro zakoupení a přístup ke Kurzu.

  3. Z  uživatelského účtu může Klient provést objednávku Kurzu.

  4. Při registraci je Klient povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje a při jakékoliv jejich změně je musí aktualizovat.

  5. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

 

III.

Zakoupení a přístup ke Kurzu

  1. Poskytovatelem nabízené Kurzy jsou včetně stručného popisu jejich obsahu a ceny uvedeny na webových stránkách (www.neurobalance.cz).

  2. Zakoupením Kurzu z nabídky Poskytovatele získá Klient časově neomezený přístup k danému Kurzu. Okamžikem úhrady ceny Kurzu je mezi Poskytovatelem a Klientem uzavřena smlouva, přičemž pro zakoupení každého jednotlivého Kurzu je uzavřena samostatná smlouva. Okamžikem úhrady se rozumí připsání ceny Kurzu ve prospěch bankovního účtu Poskytovatele.

  3. Přístup ke Kurzu bude Klientovi umožněn skrze jeho uživatelský účet (čl. II. těchto VOP) poté, co Klient uhradí cenu Kurzu.

  4. Kurz je pro Klienta přístupný skrze tyto webové stránky (www.neurobalance.cz), tzn. prostřednictvím internetového prohlížeče a uživatelského rozhraní

 

 

Cena Kurzu a její úhrada

  1. Ceny jednotlivých Kurzů jsou stanoveny dle aktuálního platného ceníku umístěného na těchto webových stránkách (www.neurobalance.cz).

  2. Úhrada Kurzu bude Klientem  provedena prostřednictvím platební brány na těchto webových stránkách (www.neurobalance.cz). Po obdržení platby bude Klientovi na e-mailovou adresu, kterou má Klient uvedenu v uživatelském účtu, odeslána faktura Poskytovatele.

  3. V případě zjevné technické chyby při uvedení výše ceny na těchto webových stránkách (www.neurobalance.cz), nemá Poskytovatel skutečnou vůli smlouvu za takovýchto podmínek uzavřít. V případě, že se jeví, že byla uzavřena smlouva se zjevně chybnou cenou, zavazuje se Poskytovatel tuto skutečnost Klientovi oznámit bez zbytečného odkladu poté, co chybu zjistí. V tomto případě smlouva uzavřena nebyla z důvodu neexistence vůle na straně Poskytovatele. Nedojde-li mezi Poskytovatelem a Klientem k dohodě o způsobu řešení neplatnosti smlouvy, vrátí Poskytovatel Klientovi zaplacenou cenu.

 

Slevy a akční nabídky

  1. Poskytovatel je oprávněn na těchto webových stránkách (www.neurobalance.cz)  zveřejňovat slevy a akční nabídky ve vztahu ke Kurzům (např. možnost ve stanovené lhůtě požadovat vrácení peněz v případě nespokojenosti s Kurzem či dočasná snížení ceny Kurzů).

  2. Slevy je možné uplatňovat i prostřednictvím kupónů (slevových kódů), které lze zadat před provedením platby a daná sleva bude aplikována před provedením platby. Poskytovatel nenese odpovědnost za funkčnosti kódu kupónu, pokud tento nebyl Klientovi poskytnut za úplatu.

  3. Pokud není výslovně uvedeno jinak, nelze poskytnuté slevy a akční nabídky vzájemně kombinovat.

  4. Bližší podmínky dané slevy či akční nabídky mohou být uvedeny na těchto webových stránkách (www.neurobalance.cz).

 

Ochrana autorských práv a odpovědnost Poskytovatele

  1. Obsah těchto webových stránek (www.neurobalance.cz), jakož i obsah Kurzů, je chráněn autorským právem Poskytovatele.

  2. Uhrazením ceny Kurzu získává  Klient právo (licenci) k užití Kurzu pro jeho osobní účely. Klient není oprávněn obsah Kurzu ani jeho část sdílet se třetími osobami. Klient není oprávněn obsah Kurzu ani jeho část rozmnožovat, rozšiřovat nebo sdělovat veřejnosti. Klient není oprávněn Kurz nebo jeho prvky pozměňovat a/nebo vytvářet odvozená díla.

  3. Licenci není Klient oprávněn postoupit ani udělit podlicenci, a to ani částečně. Klient není oprávněn poskytnout přístup ke svému uživatelskému účtu třetí osobě.

  4. Pokud se Klient s Poskytovatelem nedohodne písemně jinak, není Klient oprávněn Kurz zpřístupnit svým zaměstnancům či jiným spolupracujícím osobám, jakož ani Kurz použít jako podklad pro vedení vlastních lekcí, kurzů či školení.

  5. Licence zaniká společně se smlouvou, kterou byl Kurz Klientem zakoupen.

  6. V případě porušení povinností Klienta dle předchozích odstavců tohoto článku je Poskytovatel oprávněn odstoupit od smlouvy s Klientem, jakož i znemožnit Klientovi přístup ke Kurzu bez jakékoliv náhrady.

  7. Poskytovatel je oprávněn kdykoliv dočasně pozastavit poskytování Kurzů či znemožnit přístup ke Kurzu, např. z důvodu bezpečnosti, vyšší moci, rozhodnutí příslušného orgánu nebo soudu, výkonu práv potřebných pro provoz nebo údržbu webových stránek. Je-li to možné s ohledem na okolnosti, oznámí Poskytovatel v přiměřené lhůtě informaci o takovém dočasném pozastavení Klientovi (zaslání e-mailu, zveřejnění na těchto webových stránkách).

  8. Klient bere na vědomí, že zakoupením Kurzu a cvičením dle Kurzu nejsou Klientovi poskytovány zdravotní služby (zdravotní péče) ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů. Pokud zdravotní stav Klienta vyžaduje zvláštní výživový a pohybový režim, je povinen se před zahájením cvičení dle Kurzu poradit se svým ošetřujícím lékařem. Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za zdravotní stav Klienta a není žádným způsobem zodpovědný za zranění, které si Klient v rámci cvičení dle Kurzu způsobí.

 

Práva z vadného plnění a odstoupení od smlouvy spotřebitelem

  1.  Práva Klienta z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejm. § 1914 až 1925 občanského zákoníku, a v případě Klienta – spotřebitele dále též § 2389c a násl. občanského zákoníku).

  2. Aniž jsou dotčeny jiné vady s ohledem na obecně závazné předpisy, plní Poskytovatel při zpřístupnění Kurzu vadně zejm. v případě, že:

    1. nezpřístupnil Kurz Klientovi v souladu s VOP;

    2. Kurz neodpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem; je-li Klient podnikatelem, tak Poskytovatel neodpovídá za kompatibilitu a interoperabilitu, není-li to sjednáno výslovně;

    3. Kurz není vhodný k účelu, pro který přístup k němu Klient požaduje a s nímž Poskytovatel souhlasil; je-li Klient podnikatelem, musí být takový účel sjednán výslovně;

    4. Kurz není vhodný k účelu, k němuž se digitální obsah tohoto druhu obvykle používá, a to i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem; je-li Klient podnikatelem, tak Poskytovatel odpovídá jen za obvyklé použití bez ohledu na výše uvedené; nebo

    5. Kurz neodpovídá rozsahem, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti obvyklým vlastnostem digitálního obsahu téhož druhu, které může Klient rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Poskytovatelem nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením; to neplatí, (i) není-li Klient spotřebitelem, nebo (ii) prokáže-li Poskytovatel, že si takového prohlášení nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o uzavření smlouvy nemohlo mít vliv.

  3. Má-li Klient za to, že mu v souvislosti s Kurzem bylo plněno vadně, je povinen bezodkladně, nejpozději do 3 pracovních dnů od zjištění vady, uplatnit právo z vadného plnění písemně v sídle Poskytovatele, případně na e-mailové adrese info@neurobalance.cz. Práva z vadného plnění Klientovi nenáleží, je-li vada způsobena pochybením na straně Klienta (např. zapomenutím přihlašovacích údajů k uživatelskému účtu). K pozdějším reklamacím vadného plnění nebude přihlíženo. Poskytovatel zajistí odstranění vady v přiměřené době po jejím vytknutí nebo, pokud není rozumně možné vadu odstranit, nabídne slevu z ceny Kurzu odpovídající rozsahu vady.

  4. Klient může namísto práv uvedených v odst. 3. požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy v případě, že:

    1. Poskytovatel vadu neodstranil, ani nenabídl slevu z ceny Kurzu, není-li odstranění vady rozumně možné, nebo je z prohlášení Poskytovatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v souladu s těmito VOP;

    2. se vada projeví opakovaně či i po jejím odstranění; to neplatí, je-li Klient podnikatelem; nebo

    3. je vada podstatným porušením Smlouvy.

  5. V případě, že je Klient spotřebitelem, bere Klient na vědomí, že přístupem k uhrazenému Kurzu je mu v plném rozsahu dodán digitální obsah, který není dodáván na hmotném nosiči, a v souladu s ust. § 1837 písm. l) občanského zákoníku není po přístupu ke Kurzu oprávněn odstoupit od smlouvy, ačkoliv neuplynula lhůta 14ti dnů od jejího uzavření. S tímto Klient přístupem k uhrazenému Kurzu souhlasí.

  6. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odst. 5. či o jiný případ, kdy nelze od smlouvy odstoupit, má Klient v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od jejího uzavření. Odstoupení od smlouvy musí být Poskytovateli Klientem odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

  7. Pro odstoupení od smlouvy může Klient využít vzorový formulář[VJ1] , který je dostupný na těchto webových stránkách (www.neurobalance.cz). Odstoupení od smlouvy Klient zašle na adresu sídla Poskytovatele[VJ2] .

  8. V případě odstoupení od smlouvy dle odst. 6. tohoto článku VOP vrátí Poskytovatel peněžní prostředky, které od Klienta přijal, do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým je od Klienta obdržel, resp. na stejný bankovní účet, ze kterého byly poukázány.

 

Ochrana spotřebitele

  1. V případě, že dojde mezi Poskytovatelem a Klientem jako spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.

 

IX.

Změny VOP a závěrečná ustanovení

  1. Poskytovatel si vyhrazuje právo na jednostrannou změnu těchto VOP. Na Klienta a danou konkrétní smlouvu se vztahují VOP platné a účinné v době, kdy byla Klientem uzavřena předmětná smlouva dle těchto VOP. Od těchto VOP se Klient a Poskytovatel mohou odchýlit pouze v písemné formě.

  2. Poskytovatel si dále vyhrazuje právo požadovat změnu těchto VOP i ve vztahu k již uzavřené smlouvě, o čemž Poskytovatel Klienta informuje alespoň e-mailem na e-mailovou adresu v uživatelském profilu Klienta. V případě, že Poskytovatel dle dané smlouvy již neposkytl veškerá hlavní plnění, může Klient změnu VOP odmítnout a vypovědět existující smlouvu do tří měsíců od účinnosti změn, bez udání důvodu. Výpověď je účinná k poslednímu dni kalendářního měsíce, ve kterém bude doručena Poskytovateli. Je-li doručena méně než deset dní před koncem měsíce, je účinná k poslednímu dni kalendářního měsíce následujícího po doručení.

  3. Na práva a povinnosti těmito VOP neupravená se použijí příslušná ustanovení občanského zákoníku a, pokud je Klient spotřebitelem, ustanovení zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

  4. Je-li Klient podnikatelem, budou veškeré spory vzniklé ze smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně sporů ohledně její platnosti, výkladu, realizace či ukončení řešeny u místně příslušných soudů Poskytovatele.

  5. Toto znění VOP nabývá platnosti a účinnosti dnem 14.2.2025.

bottom of page